Ontwerpwedstrijd ‘Het schip van de toekomst’

๐—ข๐—ก๐—ง๐—ช๐—˜๐—ฅ๐—ฃ ๐—๐—œ๐— ๐—›๐—˜๐—ง ๐—ฆ๐—–๐—›๐—œ๐—ฃ ๐—ฉ๐—”๐—ก ๐——๐—˜ ๐—ง๐—ข๐—˜๐—ž๐—ข๐— ๐—ฆ๐—ง?

Dat de Nederlandse maritieme industrie zo succesvol is en ook olympische watersporters zo veel medailles veroveren, is zeker ook te danken aan visionairen zoals maritiem tekenaar ๐—ฅ๐—ผ๐—ฏ๐—ฏ๐—ฒ๐—ฟ๐˜ ๐——๐—ฎ๐˜€.. In de expositie ๐——๐—ฎโ€™๐˜€ ๐—ถ๐—ป ๐—ฃ๐—ฒ๐—ฟ๐˜€๐—ฝ๐—ฒ๐—ฐ๐˜๐—ถ๐—ฒ๐—ณ in Museum Veere volg je de maritieme visie van Robbert Das en de ontwikkelingen die hij daarin ziet voor de toekomst.

En hoe zie ๐—๐—œ๐— dat? Museum Veere nodigt jou en iedereen die nadenkt over een duurzame toekomst uit om deel te nemen aan een bijzondere ontwerpwedstrijd:

Een bijzondere wedstrijd met prachtige prijzen. Het ontwerp van de eerste prijswinnaar(s) wordt in een modelschaal nagebouwd en gedurende een maand in Museum Veere tentoongesteld! In totaal zijn er zes prijzen te winnen dus, neem deel en laat jouw visie op het schip van de toekomst zien.

๐—›๐—ผ๐—ฒ ๐—ธ๐˜‚๐—ป ๐—ท๐—ฒ ๐—ฑ๐—ฒ๐—ฒ๐—น๐—ป๐—ฒ๐—บ๐—ฒ๐—ป?
In Museum Veere ligt de informatie voor iedereen die mee wilt doen in de expositie en bij de balie. Laat je inspireren door de tentoonstelling Da’s in Perspectief.
Er zijn 2 categorieรซn: GROEP I: van 12 tot 25 jaar en GROEP II van 25 jaar en ouder.
Je kunt inzenden vanaf 14 september 2024. Alle ontwerpen moeten vรฒรฒr 15 oktober 2024 binnen zijn voor deelname aan de wedstrijd. Op 31 oktober 2024 worden de winnaars bekend gemaakt.

๐— ๐—ฒ๐—ฒ๐—ฟ ๐—ถ๐—ป๐—ณ๐—ผ๐—ฟ๐—บ๐—ฎ๐˜๐—ถ๐—ฒ
Bezoek Museum Veere op ๐—บ๐˜‚๐˜€๐—ฒ๐˜‚๐—บ๐˜ƒ๐—ฒ๐—ฒ๐—ฟ๐—ฒ.๐—ป๐—น/๐—ฒ๐˜…๐—ฝ๐—ผ๐˜€๐—ถ๐˜๐—ถ๐—ฒ๐˜€/๐—ฑ๐—ฎ๐˜€-๐—ถ๐—ป-๐—ฝ๐—ฒ๐—ฟ๐˜€๐—ฝ๐—ฒ๐—ฐ๐˜๐—ถ๐—ฒ๐—ณ/ of ga naar ๐˜„๐˜„๐˜„.๐—ฟ๐—ผ๐—ฏ๐—ฏ๐—ฒ๐—ฟ๐˜๐—ฑ๐—ฎ๐˜€.๐—ป๐—น.